Zasady pozycjonowania stron internetowych

Optymalizacja dla Wyszukiwarek Internetowych (ang. Search Engine .

Zasady pozycjonowania stron internetowych

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization - SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) - działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych.


Udziały rynku optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych są różne w zależności od rynku i także jego konkurencyjności. W 2003 roku Danny Sullivan ustalił, że Google realizuje ok 75% wszystkich wyszukiwań. Na rynkach poza USA udział Google jest często większy i w 2007 roku Google było dominującą wyszukiwarką na świecie. W 2006 roku Google obejmowało 40% rynku w USA, ale miało ok. 85-90% udziałów w Niemczech. Podczas gdy w tym samym czasie w USA istniały ponad setki firm przeprowadzających optymalizację dla wyszukiwarek internetowych, w Niemczech było zaledwie pięć. W Rosji sytuacja jest odwrotna. Lokalna wyszukiwarka Yandex kontroluje 50% płatnych reklam z dochodu państwa, podczas gdy Google ma mniej niż 9% udziału. W Chinach, Baidu w dalszym ciągu prowadzi w udziałach na rynku, choć w 2007 Google także uzyskało tu udziały. Pomyślna optymalizacja dla wyszukiwarek dla rynków międzynarodowych może wymagać zawodowego tłumaczenia stron internetowych, rejestracji nazwy domeny z grupy domen wysokiej jakości na rynku docelowym i hosting, który zapewnia lokalny adres IP. W przeciwnym wypadku fundamentalne elementy optymalizacji dla wyszukiwarek są w istocie te same i niezależne od języka.

Webmasterzy dążyli do tego, aby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania.

Wskazówki dla webmasterów

Stosując się do poniższych wskazówek, ułatwisz wyszukiwarce Google znalezienie i zindeksowanie witryny oraz określenie jej rankingu. Nawet jeśli postanowisz nie stosować się do tych sugestii, radzimy dokładnie zapoznać się z punktem ,,Wskazówki jakościowe". Opisano w nim pewne niedozwolone działania, które mogą prowadzić do całkowitego usunięcia witryny z indeksu w serwisie Google lub do innych konsekwencji. Witryna objęta sankcjami może nie być już wymieniana na liście wyników wyszukiwania na stronie Google.pl ani w żadnej witrynie partnerskiej Google

;

<




Zasady pozycjonowania stron internetowych

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization - SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) - działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych.

Zasady pozycjonowania stron internetowych

Polecamy: ZASADY POZYCJONOWANIA STRON INTERNETOWYCH


Pozycjonowanie Google

Zasady pozycjonowania stron internetowych google pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron internetowych

Zasady pozycjonowania stron internetowych usługi pozycjonowania

Wskazówki dotyczące jakości - podstawowe zasady

Zasady pozycjonowania stron internetowych Twórz strony z myślą o użytkownikach, a nie wyszukiwarkach. Nie oszukuj użytkowników ani nie przedstawiaj wyszukiwarkom innej treści niż użytkownikom (praktyki takie nazywane są maskowaniem, ang. cloaking). Unikaj sztuczek mających na celu poprawienie rankingu w wyszukiwarkach. Zastosuj praktyczną zasadę: zastanów się, czy możesz bez oporów opisać swoje działania wydawcom konkurencyjnej witryny. Inny przydatny test to zadanie sobie pytania: ,,Czy to przynosi korzyść moim użytkownikom? Czy warto byłoby to robić, gdyby nie istniały wyszukiwarki?" Nie bierz udziału w programach wymiany linków służących rzekomo poprawie pozycji witryn w wynikach wyszukiwania lub w rankingu PageRank. W szczególności unikaj linków do spamerów sieciowych i witryn ze ,,złych okolic sieci", ponieważ może to pogorszyć pozycję w rankingu. Nie używaj nieautoryzowanych programów komputerowych do zgłaszania stron, sprawdzania rankingów itp. Takie programy zajmują zasoby komputerowe i naruszają nasze Warunki korzystania z usługi. Google nie zaleca stosowania produktów, takich jak WebPosition Gold™, które wysyłają do Google zapytania automatyczne lub programowe.

Wskazówki dotyczące jakości - szczegółowe zasady

Zasady pozycjonowania stron internetowych Unikaj >ukrytego tekstu i ukrytych linków. Nie stosuj technik, takich jak maskowanie (ang. cloaking) lub podstępne przekierowania. Nie wysyłaj do Google automatycznych zapytań. Nie zamieszczaj na stronach słów kluczowych niezwiązanych z treścią. Nie twórz wielu stron, poddomen lub domen powielających tę samą treść. Nie twórz stron, które działają destrukcyjnie, np. wyłudzają dane, instalują wirusy, konie trojańskie i inne szkodliwe oprogramowanie. Unikaj stron przejściowych (ang. doorway) tworzonych wyłącznie dla wyszukiwarek oraz wszelkich programów stowarzyszeniowych generujących jedynie pliki cookie, a nie oryginalną treść. Jeśli Twoja witryna uczestniczy w programie stowarzyszeniowym, musi zawierać również przydatne treści. Daj użytkownikom dobry powód do odwiedzęnia Twojej witryny: unikatową i użyteczną treść.

Wskazówki dotyczące wyglądu i treści

Zasady pozycjonowania stron internetowych Utwórz witrynę o przejrzystej hierarchii i linkach tekstowych. Każda strona powinna być dostępna po kliknięciu co najmniej jednego statycznego linku tekstowego. Udostępnij użytkownikom mapę witryny z linkami, które wskazują ważne części Twojej witryny. Jeżeli mapa witryny zawiera ponad 100 linków, warto podzielić ją na kilka oddzielnych stron. Utwórz witrynę, która jest przydatna i zawiera wiele informacji. Jej strony powinny przedstawiać treść w sposób przejrzysty i dokładny. Zastanów się, jakie słowa wpisywaliby użytkownicy, wyszukując Twoje strony, a następnie uwzględnić te słowa w witrynie. Do wyświetlania ważnych nazw, elementów zawartości i linków używaj raczej tekstu niż grafik. Robot Google nie rozpoznaje tekstu zawartego w grafikach. Upewnij się, że elementy.

Wskazówki jakościowe

Zasady pozycjonowania stron internetowych Niniejsze wskazówki jakościowe opisują najczęstsze formy manipulacji i podstępów, ale Google może także reagować negatywnie na inne, niewymienione tutaj oszukańcze praktyki (na przykład zwodzenie użytkowników przez stosowanie nazw znanych witryn z literówkami). Nie należy zakładać, że jeśli na tej stronie nie opisano określonej podstępnej techniki, Google ją akceptuje. Webmasterzy, którzy przestrzegają podstawowych zasad, oferują użytkownikom lepsze witryny. Dzięki temu uzyskują wyższe pozycje w rankingu niż oszuści, którzy tracą energię na stosowanie sztuczek. Jeżeli uważasz, że jakaś witryna nie spełnia wskazówek jakościowych Google, zgłoś ją pod adresem https://www.google.com/webmasters/tools/spamreport?hl=pl. Google preferuje opracowywanie elastycznych i zautomatyzowanych rozwiązań problemów, dlatego też staramy się unikać bezpośredniego zwalczania spamerów. Uzyskanych powiadomień o spamie używamy do tworzenia skalowalnych algorytmów, które rozpoznają i blokują kolejne próby spamowania.

Wskazówki techniczne

Zasady pozycjonowania stron internetowych Do testowania witryny używaj przeglądarki tekstowej, takiej jak Lynx, ponieważ większość robotów sieciowych wyszukiwarek analizuje witryny tak jak Lynx. Jeśli zaawansowane funkcje, takie jak JavaScript, pliki cookie, identyfikatory sesji, ramki, kod DHTML lub Flash uniemożliwiają wyświetlenie całej witryny w przeglądarce tekstowej, roboty sieciowe mogą mieć problemy z jej przemierzaniem. Zezwól robotom wyszukiwarek na przemierzanie witryn bez identyfikatorów sesji lub argumentów służących do śledzenia ich drogi w witrynie. Techniki te są przydatne w śledzeniu zachowania poszczególnych użytkowników, ale sposób działania robotów jest zupełnie inny. Korzystanie z tych technik może doprowadzić do niepełnego indeksowania witryny, ponieważ roboty mogą nie być w stanie wyeliminować adresów URL, które wyglądają inaczej, ale wskazują w rzeczywistości tę samą stronę. Serwer internetowy powinien obsługiwać nagłówek HTTP If-Modified-Since. Dzięki tej funkcji serwer może poinformować Google, czy treść witryny zmieniła się od ostatniego jej przemierzenia. W ten sposób zmniejszysz obciążenie łącza i zasobów. Umieść plik robots.txt na serwerze internetowym. Plik ten informuje roboty o dostępnych i niedostępnych dla nich katalogach. Zadbaj o aktualność tego pliku, aby nie powodował niezamierzonego blokowania robota Googlebot. Informacje na temat kierowania robotami odwiedzającymi witrynę można znaleźć na stronie http://www.robotstxt.org/wc/faq.html. Plik robots.txt można przetestować za pomocą narzędzia do analizy pliku robots.txt dostępnego w Narzędziach dla webmasterów Google. Jeśli Twoja firma planuje kupić system zarządzania treścią, upewnij się, że ten system może eksportować treść w taki sposób, aby roboty mogły przemierzać witrynę. Za pomocą pliku robots.txt można zablokować indeksowanie stron wyników wyszukiwania lub innych generowanych automatycznie stron, nieprzydatnych użytkownikom przechodzącym do witryny z wyszukiwarek. Przetestuj swoją witrynę, aby się upewnić, że jest poprawnie wyświetlana w innych przeglądarkach.

Instrukcja programu, dokumentacja online


Magazyn wysokiego składowania

INSTRUKCJA PROGRAMU, DOKUMENTACJA ONLINE - Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.


System magazynowy

INSTRUKCJA PROGRAMU, DOKUMENTACJA ONLINE - Rozwój internetowych programów stawia coraz trudniejsze zadania przed twórcami rozwiązań internetowych. Oprogramowanie SoftwareStudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści czy rozbudowany system magazynowy. Aplikacja internetowa ASP.net wykorzystująca profesjonalną bazę danych MS SQL 2008 Server pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalnością podobną do standardowego oprogramowania Windows.


Rozwiązania dla bazy danych SQL server

INSTRUKCJA PROGRAMU, DOKUMENTACJA ONLINE - baza danych SQL server


enova płace i kadry

INSTRUKCJA PROGRAMU, DOKUMENTACJA ONLINE -


Instrukcja programu, dokumentacja online

  • Producent oprogramowania raportującego

    SoftwareStudio jako producent oprogramowania zajmuje się dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla firm, tworzeniem oprogramowania oraz świadczeniem usług w zakresie szkoleń i wdrożeń systemów klasy ERP, CRM, CMMS czy WMS.