KLIENCI

Oprogramowanie raporty SQL klienci

Integracja sklepu internetowego


Integracja polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak dane i pliki.


Role i użytkownicy
Użytkownicy programu księgarnia internetowa podzieleni są na trzy grupy o określonych rolach: administratorzy systemu, KLIENCI, dostawcy.

Jobs2enova
Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o KLIENCIe, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu.

SQL Azure
KLIENCI korzystający z oferty zapewniającej stały miesięczny przydział zasobów SQL Azure mogą teraz używać usług SQL Azure na większą skalę bez dodatkowej opłaty. SQL Azure zapewnia funkcjonalności tradycyjnego serwera Microsoft SQL, jednak jej budowa jest nieco odmienna szczególnie w zakresie bezpieczeństwa, gdy tworzona jest baza danych w chmurze, jednocześnie tworzone są jej dwie kopie bezpieczeństwa zsynchronizowane ze sobą.

Youtube Google Plus Facebook
Chcemy docierać do bardzo wielu osób z informacjami o naszych rozwiązaniach, dzielić się pasją dla nowoczesnych internetowych technologii informatycznych, dlatego staramy się udzielać w wielu znanych portalach i miejscach z których mogą korzystać nasi KLIENCI, użytkownicy oraz młodzież która poznaje i uczy się programów.

Integracja sklepu internetowego
Integracja polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak dane i pliki.

Klienci narzędziowni
Działanie programu opiera się na kartotekach pracowników wykorzystując funkcjonalność kadrowo-płacową. Na ich podstawie powiązać można poszczególnych pracowników z zasobami narzędzi. Oznacza to przeniesienie do systemu informatycznego rozwiązania (opartego o tzw. marki) wykorzystywanego w tradycyjnych magazynach. Dzięki temu oprogramowanie zapewnia natychmiastowy dostęp do pełnej wiedzy o sytuacji panującej na magazynie narzędzi. .

Handlowcy raportują CRM
Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, crm potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o KLIENCIe i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu crm transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system crm przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia.

Handlowiec i jego klienci
Najbardziej bolesnym ciosem dla pracodawcy w sytuacji, gdy handlowiec oprócz swojej osoby zabiera ze sobą zestaw klientów, którymi się opiekował. W końcu to przedstawiciel handlowy wie najwięcej o klientach, zna osoby kontaktowe, wie do kogo, z czym i jak należy podejść. Dobrze obsługiwany klient przywiązuje się do profesjonalnej obsługi, ma zaufanie do konkretnej osoby reprezentującej firmę. Utrata zaufania klienta do firmy nie tylko spowoduje zmniejszenie sprzedaży, ale jeżeli bezpośrednio nie przełoży się na wynik finansowy to istnieje spora szansa na przejęcie klienta przez firmy konkurencyjne. Informacje zdobywane przez handlowca są własnością firmy, dla której pracuje i stanowią dla niej nieocenione źródło dochodów. Pracodawca ponosi koszty pozyskania klientów i wiedzy o nich i dlatego informacje te winny być przez nią zabezpieczane i kontrolowane. Pozwoli to na uniknięcie większej części kosztów odejścia handlowca a dodatkowo przyniesie szereg innych korzyści związanych z szeroko pojętymi możliwościami analizy danych.

SAP narzędziem służącym lepszemu zarządzaniu.
System SAP dostarcza narzędzia wsparcia w decyzjach i działaniach, mających wpływ na wyniki ekonomiczne firmy. Nie gwarantuje jednak uniknięcia problemów w wymienionych obszarach. To od menedżerów, którzy systemu używają i podejmują decyzje na podstawie danych z SAP, zależy czy KLIENCI będą lepiej obsługiwani, czy firma będzie produkować taniej i czy kondycja finansowa firmy będzie dobra. We wdrożeniu SAP nie chodzi o to, by uruchomić system, bezbłędnie wspierający obecny model funkcjonowania firmy. Jeśli zdecydujemy się tylko na odzwierciedlenie w systemie dotychczasowego sposobu działania, osiągnięty postęp będzie niewielki. Będziemy działać tak jak dotychczas, tylko wykorzystując inne oprogramowanie.

Raporty pracy handlowców
Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, crm potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o KLIENCIe i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu crm transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system crm przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia.

Poszukiwane klienci


  • Programy internetowe
    W programie magazynowym zastosowano nowoczesny dostęp do bazy danych - Microsoft SQL Server. Jest to jedna z najlepszych i najnowszych technologii, w której szczególną rolę poświęcono stabilności i odporności na awarię. W połączeniu z umiejętnym wykorzystaniem atutów tego systemu, można uzyskać szybki i niezawodny dostęp do danych. - Programy internetowe obsługiwane za pomocą programu zwanego PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA różnią się od programów WINDOWS, które nie wymagają dodatkowej aplikacji interpretującej.

  • wdrożenie systemu enova
    Głównym przedmiotem działalności naszej firmy jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP - a w szczególności ENOVA firmy Soneta z Krakowa. -

  • Oprogramowanie SQL Server
    Oprogramowanie SQL Server - programy SQL Server

  • Program CMMS.net
    program utrzymanie ruchu -

  • Kartoteka magazynowa
    Nasze programy i rozwiązania zostały w całości zaprojektowane, zaprogramowana i przetestowana przy użyciu oprogramowania Microsoft. Dzięki temu program ten idealnie współpracuje z większością popularnych systemów. Zapisane przez użytkownika dane mogą być bez przeszkód przetwarzane przez takie programy jak MS Excel. - Program magazynowy pozwala prowadzić ewidencje kartotek magazynowych rejestrując wiele informacji pozwalających dzielić kartoteki wg dowolnych cech, typów i rodzajów. Zakładając kartotekę magazynową wypełnia się formularz z kilkoma zakładkami.

Wersja Demo

Dane kontaktowe

SoftwareStudio
SoftwareStudio Sp. z o.o.
60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

53 33 22 626

kontakt@softwarestudio.com.pl